Czwartek, 9 sierpnia 2018, 14:07
Fot. RK
Liczba komentarzy: 9
Poniedziałek, 13 sierpnia 2018, 01:09
pseudo-ekspert i pseudo-niezależny bo na stałym etacie urzędu miasta, współautor aktualnego paraliżu komunikacyjnego Krakowa
Odpowiedz
Sobota, 11 sierpnia 2018, 12:21
podnosić, muszą skądś zbierać te podatki i zniechęcać do jazdy, ino cykle w ruch, za drogi, podatki wszystko niski, wystarczy wziąć bogate kraje zachodu, wszystko wyżej, wraki na złom
Odpowiedz
Piątek, 10 sierpnia 2018, 16:48
Ćmoje boje panie profesorze, ćmoje boje! Kasa! Kasa się liczy, nie poprawa ruchu. Możnaby wprawdzie pomyśleć o parkingach piętrowych i podziemnych ale miasto nie jest zainteresowane. Bo i po co.
Odpowiedz
Piątek, 10 sierpnia 2018, 12:22
Najpierw naucz się ojczystego języka, później komentuj, "dołanczaczu".
Odpowiedz
Czwartek, 9 sierpnia 2018, 23:53
wieśniaki niech płacą nawet 100 zł za godzinę !!! brawo
Odpowiedz
Czwartek, 9 sierpnia 2018, 22:02
Następny prze mądrzałek z Politechniki, nie wystarczy jeden głupol franek , dołanczają do niego inni.
Odpowiedz
Czwartek, 9 sierpnia 2018, 21:07
Jak za godzinę płaci się 9 zł to jadąc w 3 osoby płaci się za tramwaj 5,60x3 =16.80 to wolę jechać samochodem. Niż czekać 20 min w jedną i 20 w grugą. Jak oni to liczą. A bezpłatny tranaport to ma sens.
Odpowiedz
Czwartek, 9 sierpnia 2018, 18:14
Czysciciele kamienic to już przeszłość,teraz czyści się miejsca parkingowe...Cel ten sam.
Odpowiedz
Czwartek, 9 sierpnia 2018, 18:10
Wiadomo, dlatego jest tak samo dotkliwa dla kogoś kto zarabia 10 na godzinę i dla tego kto 10 zarabia na minute...Wszystko dla dobra wszystkich.....
Odpowiedz